Trobada atlètica a 4t

Els nens i nenes de 4t van gaudir plenament de la fabulosa trobada atlètica que va organitzar el Consell Esportiu a les pistes municipals d’atletisme per les classes de 4t de les diferents escoles del Garraf.

El funcionament era per estacions, i cada 20 minuts, al senyal d’un xiulet, canviaven de disciplina atlètica. Hi havia estacions de córrer, de saltar i també de llançar, les tres habilitats motrius bàsiques de l’atletisme.

Us deixem alguna foto perquè us pugueu fer una idea del que va viure l’alumnat de 4t en aquesta solejada jornada esportiva.