EL PROJECTE DELS MINERALS!

Hola a tothom!

Som els nens i nenes de la classe dels Minerals de l’escola Llebetx. I volem compartir amb vosaltres quin ha estat el procés del nostre projecte i, també, que hem fet i que hem après fins ara.

Primer, vam decidir el tema del projecte. Per a fer-ho, cadascú de nosaltres va pensar un tema sobre el qual voldríem investigar. Després, ens vam posar d’acord per parelles i, a continuació, vam fer el mateix per taules. Finalment, totes les propostes es van posar en comú amb la classe per posar-nos d’acord en un sol tema. I el tema escollit va ser… ELS MINERALS!!!

Després de triar el tema, vam fer una llista entre tots sobre el que sabíem dels minerals i el que volíem aprendre. Aquesta llista la vam fer decidint per petits grups allò que ens interessava i pactant entre tots el que volíem investigar.

Una vegada fet això, vam portar diferents minerals a la classe per observar-los i començar a investigar-los. A partir d’aquí, vam aprendre a diferenciar-los mirant les seves característiques i identificant-ne el nom.

Ara ja sabem com són els minerals més comuns, com la Pirita, la Bentonita, la Barita, el Quars, l’Halita, el Sofre, la Calcita, la Magnetita, el Grafit, el Coltan, l’Àgata, l’Aragonita, l’Albita, el Granit, el Talc, el Guix…

En aquest enllaç us compartim un vídeo per presentar-vos el nostre projecte.

Ah i esteu molt atents i atentes, perquè CONTINUARÀ…

Fins molt aviat!