Robòtica Bee-bots

Primer vam fer dos grups i cada grup ho va fer en setmanes diferents, tot i que l’activitat era la mateixa.

L’activitat consistia en programar la Bee-bot, que és un robot didàctic que permet introduir a l’alumne a la programació i a la robòtica. Aprèn a donar instruccions simples, a seqüenciar-les en l’ordre adient i a realitzar petits algoritmes. També incentiva la curiositat i la investigació a través de la tecnologia.

És un recurs fantàstic per a que els alumnes donin els seus primers pasos en la programació de tecnologia.

Aquí teniu fotos on podeu veure l’activitat.