Projecte d’emprenedoria

El Servei d’Educació de l’IMET, l’Institut Municipal d’Educació i Treball, de l’Ajuntament de VNG posa en marxa, com cada curs escolar, el projecte Cultura emprenedora a primària amb l’objectiu d’ajudar els centres educatius a promoure l’emprenedoria entre el seu alumnat.
Un any més, hem decidit seguir participant i apostar per aquest projecte. El projecte vol convertir l’infant en una persona capaç de desenvolupar les idees pròpies, generant possibilitats per resoldre problemes i capaç de prendre decisions.
Nosaltres, des de l’escola, treballem l’emprenedoria organitzant diferents activitats, tallers,… que finalitzen amb la nostra participació a la paradeta que es munta a la Plaça de la Vila cap al maig.

En relació amb aquest projecte, ahir vam fer una activitat en la que ens va venir a visitar un jove emprenedor, en Jorge Fornés. És un dibuixant de còmic que en aquest moments treballa per a Marvel. Ens va ensenyar quina és la seva feina i ens va explicar una mica com ha arribat fins aquí.

També ens va explicar que triga aproximadament un dia per acabar una imatge i els passos que segueix:

Després, ens va donar alguns trucs per poder fer súper herois:

I finalment, ens va dibuixar molts súper herois a la pissarra digital, mentre nosaltres intentàvem fer els nostres en un paper: