Decorem el passadís

La classe de segon ha col·laborat en la inicitativa de posar la nostra escola MÉS QUE GUAPA. La idea era guarnir el passadís del primer pis amb alguns elements que ens ajudessin a penjar els nostres treballs sense haver de tocar les parets.

Per tant, l’escola volia comprar unes motllures de fustes per muntar 6 marcs gegants, però finalment, ens les va regalar una família de cinquè. Quan ens va arribar el material, a la classe de mates, els nens i nenes de la classe de segon amb ajuda de la mestra  van classificar les motllures que ja estaven tallades fent les mesures corresponents.

Per tant, vam mesurar amb la cinta mètrica cada motllura i vam mirar a quin número de marc pertanyia.

Ho van fer fantàstic!! Van agrupar totes les motllures.

Posteriorment, es van pintar i muntar. Ara, us volem ensenyar com ha quedat el nostre passsadís!!!

Ara, només queda omplir-ho amb els nostres treballs artístics.