Xocolatada Solidària

Aquest curs ens vam assabentar que un alumne de la nostra classe (segon) tenia leucèmia. És per això, que arrel de la informació que vam rebre de l’Hospital de Sant Joan de Déu de fer una xocolatada solidària amb motiu del dia Internacional del càncer infantil, hem considerat que és una bona manera d’ajudar i de posar el nostre granet de sorra a la causa.

Per tant, els alumnes de segon estem fent un estudi sobre quants alumnes hi ha a l’escola, quants cartrons de xocolatada necessitarem, quants gots tèrmics, quants tovallons de paper…

Així doncs, us volem informar que el proper dijous 22 de febrer a la sortida de l’escola es fará la xocolatada solidària per recaptar diners, amb la col·laboració de les famílies de la classe de segon.

Un acte per conscienciar a tota la comunitat educativa de la importància que té poder col·laborar amb la investigació del càncer infantil.