Retrat de la Francesca Cabrisses

Ahir a Canal blau van dedicar el programa de “Debat a bat” a parlar de la Francesca Cabrisses, mestra i fundadora de la nostra escola, l’Escola Llebetx. En aquest debat va assitir la Regidora d’Educació de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú Mercè Mateo; el periodista, escriptor i fill de la “Pepo” Josep Maria “Mima”Rafols i el periodista i escriptor Francesc Marc Álvaro del Retrat de la Francesca. Cap al final de la tertúlia es pot veure un vídeo de la Noemi Tamborero on ens explica la convivència que va viure amb la “Paquita”.

Aquí teniu el vídeo, per si us interessa.