LA INCLUSIÓ PER CREAR UN MÓN MILLOR

Aquest matí, a l’escola hem viscut una jornada molt especial amb la celebració de la Festa de la Diversitat. Aquesta jornada ha estat un èxit, amb la participació entusiasta de tot el nostre alumnat, des dels més petits d’I3 fins a l’alumnat de 6è.

Per fomentar la inclusió i el respecte a la diferència, hem creat 9 grups heterogenis formats per les parelles lingüístiques i un infant de la colla de Grumets, en els quals els infants han participat en tres tallers diferents:

• Un primer taller anomenat: Posa’t a la meva pell

• Un segon taller anomenat, Mira com pinto

• Un tercer taller anomenat, Ho pots fer?

Aquests tallers han estat centrats en la temàtica de la discapacitat física, amb l’objectiu de sensibilitzar i educar els nens i nenes sobre la importància de la inclusió per crear un món millor. Cada un d’ells ha permès a l’alumnat viure experiències i reflexionar sobre la diversitat. Han pogut conèixer de primera mà les dificultats que afronten les persones amb alguna discapacitat física i han pogut aprendre de quina manera podem contribuir per a una societat més inclusiva i respectuosa.

El lema que ens ha guiat en totes les activitats i que ens ha permès concloure la festa ha estat: LA INCLUSIÓ PER CREAR UN MÓN MILLOR.