JA ÉS AQUI! DEMÀ TUN ROOM!!!

El gran dia ja arriba!

Demà divendres 15 de febrer estrenem l’activitat TUN ROOM els alumnes de sisè.

Esperem que vingueu tots, grans i petits, per a que sigui una gran festa!!!

És important que llegiu aquestes indicacions ja que demà la sortida no funcionarà amb la rutina de sempre:

• L’alumnat d’infantil sortirà com sempre per la porta del sorral però aquesta vegada no podreu creuar el pati sinò que haureu de SORTIR PER LA PORTA PETITA LATERAL.  Si voleu entrar a la fira us demanem que feu el tomb i entreu per la porta principal de l’escola. D’aquesta manera evitem circular pel mig de la fira abans de començar.
  • Les famílies que recolliu els alumnes de primària ho haureu de fer esperant pel lateral dret de l’entrada ja que el pati s’haurà convertit en una fira.

COM PARTICIPAR?

• Venda de tickets: per participar a les diferents activitats del tun room, haureu de comprar tickets de la que vulgueu realitzar (també per l’aigua i les ecocrispetes). No es pot pagar directament a cap activitat.
    • Per l’SCAPE ROOM només pot comprar tickets qui tingui reserva.
  • El preu de les activitats és de 1€, 1’5€, 2€ i 3€ és per això que us demanem que porteu imports exactes per evitar massa problemes de canvi.

Recordar-vos també que tot l’alumnat que participi al Tun Room ha d’estar vigilat pels seus familiars o adults responsables. En cap cas podeu deixar els nens sols a l’escola.

Finalment demanar-vos que mantingueu l’espai net i utilitzeu les brosses que hi ha al pati.

NO DEIXEU DE MIRAR EL VIDEO QUE US HEM PREPARAT! FINS DEMÀ!!!