Què farem a la Festa de la diversitat?

Benvolgudes famílies,

Enguany celebrem la nostra Diada de la Diversitat amb el lema “ La major discapacitat és la por”. Amb aquest lema volem expressar la dificultat que a vegades tenim per a empatitzar amb la diferència per por al desconegut.

És per això, que hem volgut acostar a totes les nostres aules diverses activitats i materials que ens ajuden a treballar de forma diferent i ens permeten aprendre malgrat les dificultats.

Les classes d’Educació Infantil faran 4 tallers diferents de forma rotatòria: el de musicoteràpia, l’espai fosc, on jugaran amb la llum i amb diferents estímuls visuals, l’espai de la caseta, amb diferents textures tàctils  i un taller d’habilitats manuals.

A Primària hem organitzat quatre tallers a cada classe i tots els alumnes podran realitzar activitats d’habilitats manuals, de percepció, de simbolització de l’horari escolar i de comunicació de frases amb pictogrames.

Per a ajudar-los a empatitzar amb els companys que tenen més dificultats hem afegit algunes “complicacions” que ens permetran posar-nos en el lloc de l’altre i entendre quina és la millor manera  de treballar, jugar o aprendre plegats. Una diada per a perdre la por, aprendre i gaudir tots junts!