VISITA DE LA RATOLIVA

Avui hem rebut la visita de la Ratoliva. La Ratoliva, com ja sabeu, és la mascota de les dues biblioteques públiques de la nostra ciutat i com cada curs escolar ens ve a veure a l’escola. Aquest curs s’ha endut una gran sorpresa. La nostra biblioteca renovada! Li ha encantat! Els colors li han semblat magnífics. Deia que eren uns colors molt relaxants. Tant, que fins i tot, s’ha quedat dormida!.

Quan ha arribat la primera classe, la classe de segon, la Ratoliva dormia. Però quan ha escoltat una mica de soroll, s’ha despertat.

El mateix ha passat quan han arribat les altres classes: primer i les tres aules d’educació infantil.

Quina rateta tan sàvia i divertida! Ens ha fet adonar del gran valor del contes: ens ha dit que és meravellós imaginar aventures, viure-les, somiar-les, gaudir-les, explicar-les…

I també ens ha convidat a anar a les biblioteques de Vilanova a agafar contes!

Alguns alumnes els ha fet una mica de por conèixer o retrobar-se amb la nostra estimada Ratoliva, els ha impressionat moltíssim, però finalment han pogut gaudir amb entusiasme.

Per acabar, ens hem acomiadat fins a la propera.