SANT JORDI 2021

Benvolgudes famílies,

Com que enguany no podeu entrar a l’escola per llegir i veure les creacions literàries dels vostres fills i filles, us les apropem de manera virtual.

Així doncs us compartim totes les obres perquè les llegiu, esperem que us agradin!

Cliqueu a sobre de cada classe i gaudiu de la lectura!

També us convidem a que aquesta tarda, pels volts de les 15:10 h, us connecteu a la festa a través d’instagram, ja que començarem l’acte amb un sentit homenatge a la Xeli. Pels qui no vau tenir la fortuna de conèixer-la, la Xeli, a part de ser un puntal a l’escola, també va fer mans i mànigues perquè la biblioteca de l’escola tingués entitat pròpia. És per això que creiem que és un dia ideal per compartir el nostre agraïment i admiració cap a ella amb tota la comunitat educativa. Som conscients que l’amor que molts de nosaltres sentim cap a ella no hi ha paraules que el puguin expressar, però també sabem que ningú marxa mai del tot quan ha deixat empremta en el nostre cor.

Xeli, ja no podem escoltar-te la veu, sentir el teu tacte amb d’una abraçada, ni veure una vegada més el teu generós somriure, però et podem sentir clarament a través del nostre cor, i això segueix i seguirà sent un regal, un etern regal. Gràcies!

FELIÇ DIADA!!!