Reunió alumnes nous i de P3

Benvolgudes famílies:

Per poder donar-vos la benvinguda al centre i per explicar-vos un seguit d’informacions que us faran més còmode l’inici de curs, us convoquem a les dues reunions següents:

REUNIÓ PER A FAMÍLIES DE NOU ALUMNAT AL CENTRE (de tots els cursos):

– dimecres dia 6 de setembre a les 5 de la tarda

En aquesta reunió es tractarà del funcionament general de l’Escola (organització, dinàmica, espais, sortides, recomanacions,…) i es procurarà respondre a les qüestions que es plantegin.

REUNIÓ ESPECÍFICA PER A LES FAMÍLIES DE P3:

– dimecres dia 6 de setembre a 2/4 de 6 de la tarda, en acabar la reunió general.

En aquesta reunió es concretaran aspectes específics de la dinàmica de l’aula i del període d’adaptació amb les mestres que portaran aquest grup.

A fi de permetre el bon funcionament de les reunions us demanem que no porteu els nens i les nenes.

Comptem amb la vostra assistència!