PROJECTE DE 5è: BARRI DE MAR DE VILANOVA I LA GELTRÚ.

La classe de 5è de l’Escola Llebetx, el dilluns 6 i dimarts 7 de novembre vam sortir a conèixer  millor el Barri de Mar de Vilanova i la Geltrú perquè properament muntarem una paradeta d’artesania davant l’Església de Mar per a recaptar diners pel nostre viatge de fi d’etapa.

Vam començar visitant les ruïnes Darró, tot seguit la Parsifae i la Torre Blava. A l’endemà, vam anar fins a la Rambla, la Plaça de la Vila, la Plaça de les Neus, el Pont del Nin, la Plaça del Pou i el cCastell de la Geltrú per acabar la nostra ruta al Pòsit del Passeig Marítim. Ens va agradar molt la sortida perquè vam descobrir, investigar i aprendre moltes coses sobre els llocs emblemàtics de Vilanova i la Geltrú que no sabíem. Ara ja sabem més coses del Barri de Mar, on el 16 de desembre muntarem la nostra paradeta d’artesania.

Gràcies per llegir la nostra notícia!!!

Classe de 5è de l’Escola Llebetx