LEONORA MILÀ

Avui a la tarda, a les 15:15h puntuals, totes les classes estàvem a punt per fer l’esperada videotrucada amb el Bernat Deltell. El Bernat és pare de la Txell i el Roger; fill de la Leonora Milà, pianista i compositora vilanovina amb una vida fascinant que comença als 6 anys d’edat, en un època socialment molt difícil, això si, sempre acompanyada del piano.

Emocionats i emocionades hem compartit una tarda on hem fet preguntes, hem compartit música, i sobretot hem escoltat a la pròpia Leonora, explicar-nos pinzellades de la seva vida que ens han deixat amb la boca oberta.

Ja feia unes setmanes que els nens i nenes de primària estàvem coneixent la seva vida, i sobretot, gaudint de la seva música! Sabeu que ens han portat partitures originals escrites a mà?

Voleu veure què han fet les classes de primer i segon?

A les preguntes que heu escoltat, la Leonora respòn:

Heu escoltat bé en el primer video, oi? la Neus ha preguntat: “Nora, encara t’estimes la música?”

Després, els nens i nenes de la classe de tercer i quart han fet moltes preguntes al Bernat. I entre elles, han sortit aquestes dues anècdotes, escolteu-les amb atenció:

Al final de la videotrucada, unes representants de la classe de sisè, han interpretat “Mi primera cancion”, és la primera cançó que trobem en el seu primer cançoner de composicions fetes per ella amb 6 anys!

Per acabar ben animats hem jugat a un kahoot per veure quantes coses sabem de la seva vida!!! Que bé ens ho hem passat!

VOLEU JUGAR DES DE CASA? US DEIXEM AQUI EL KAHOOT! TENIU FINS DIVENDRES DIA 27 A LES 17H PER PARTICIPAR! SOM-HI!

KAHOOT LEONORA MILÀ. Juguem en família

Finalment us deixem algunes fotografies de la tarda (també un fragment de la videotrucada on hi ha lespreguntes de 3r i 4t).

HA ESTAT UNA GRAN TARDA!!