ACTA 5 DE L’ASSEMBLEA DE DELEGATS I DELEGADES

DIMARTS 26 DE MARÇ DE 2019

MEMBRES ASSISTENTS:

Assisteixen:

Com a representants de l’alumnat:

PRIMER: Blai Eaton i Sira Mestres

SEGON: Asier Fuentes i Berta Garcia no poden assistir perquè estan d’excursió.

TERCER: Txell Deltell i Pol Isern

QUART: Teresa Ortega i Marc Belmonte

CINQUÈ: Ángel Gavilán i Pau Van Gorkon

SISÈ: Clàudia Font i Oriol Ballester

Com a representants del professorat:

Olga Belmonte

Ignasi Torrens

ORDRE DEL DIA:

  1. Temes relacionats amb actes anteriors.
  2. Torn obert de paraula.

 DESENVOLUPAMENT

  1. Temes relacionats amb actes anteriors:
  • Normes de pati. En l’acta anterior vam parlar de la necessitat d’aclarir on ha de jugar cada classe a l’hora del pati ja que aquesta confusió actual porta conflictes. 

Tenint en compte que l’escola està en un moment de transformació per millorar, pensem que també ha arribat el moment de proposar canvis per millorar les estones de pati.

Aquestes són les propostes de jocs i activitats que han sortit de les classes:

– Poder jugar a ping pong.

– Disposar de més material i no només de pilotes de futbol o bàsquet. Poder utilitzar els estics d’hoquei, les bitlles, cordes, l’spribol, etc.

– Construir un laberint al bosc.

– Crear un espai de ball al porxo.

– Fer un rocòdrom a darrera les grades petites

– Col·locar un gronxador.

– Fer un circuit amb rodes enganxades i material fixe.

– Inventar un billar reciclat.

– Disposar de pots buits per jugar.

– Disposar de materials per fer cabanes (després guardar-los en una caixa).

A més, proposem que hi hagi una pissarra on poder seguir apuntant idees.

Pel què fa als espais:

– 4t podria estar a la pista si 5è o 6è no hi són. En el moment que la classe que no hi era arribi (mínim 5 persones), els de 4t hauran de marxar.

– 3r no hauria d’anar a la pista.

En canvi, també sorgeix la idea que podríem distribuir el pati segons els tipus de jocs en comptes de per classes.

Ja veieu que us han sorgit grans idees, moltes gràcies per compartir-les.

Ara cal que revisem aquestes idees una per una per decidir quines són possibles ara mateix i quines no, i després ens cal trobar la manera d’organitzar-nos.

Ens queda clar que hi hauria d’haver uns encarregats i encarregades de material, que podrien ser els mateixos d’educació física perquè cada setmana són diferents. També veiem que aquesta seria una feina més idònia pels encarregats i encarregades que formin part de la colla de Navegants.

Ara ens falta definir quines serien les feines d’aquests encarregats i com ho fem per poder oferir material de joc de forma fàcil i accessible per tothom.

Ho anirem perfilant. De moment ja hem plantat la llavor del canvi.

  1. Torn obert de paraula:

– Fruita. Vigilar de no tirar-la pel pati de qualsevol manera. Si ens cau la podem aplegar i netejar a la font ja que segueix sent boníssima un cop neta.

 – Joc de la pastanaga en època de carnaval: Hi ha hagut molts més nens i nenes que NO els va agradar el joc que no pas que sí que els agradés. De cara al curs vinent valorem que potser series millor tornar a recuperar les ordres del Carnestoltes.

– Caques de gat a la zona del tobogan: Li direm al Manel que ho neteja amb la mànega d’aigua.

Sense més temes a tractar, a les 11:35 h donem per finalitzada la reunió

Dimarts 26 de març de 2019

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>