TALLER “FOC I TRADICIÓ”

Els Agents rurals han vingut a l’escola a fer el taller “Foc i tradició” a tot l’alumnat de Cicle Superior. En aquest taller ens han parlat de moltes coses, entre elles ens han explicat quina és la seva feina i de què s’encarreguen. D’altra banda, ens han fet saber algunes mesures de seguretat que hem de seguir per tal de prevenir incendis i poder divertir-nos en les festes tradicionals de foc que tant ens agraden. Per acabar, hem pogut veure alguns vídeos sobre l’alliberament d’alguns animals rescatats.

Poder gaudir d’aquesta experiència i rebre la visita dels Agents rurals ens ha sigut molt enriquidor, ja que ens hem conscienciat una mica més dels perills que pot provocar el foc i hem pogut aprendre moltes coses que desconeixíem.