Inscripció Extraescolars, Acollida i Menjador curs 2022-2023

Benvolgudes famílies,

Ja ha acabat el curs, però a l’AFA continuem treballant per tal que comenci el curs vinent amb tot preparat i organitzat.

Per tal que puguem contactar i organitzar les extraescolars necessitem que les famílies inscriviu als vostres fills i filles que participaran en les activitats. S’ha d’emplenar un únic formulari per infant.

Extraescolars del curs 2022-2023

Per formalitzar la inscripció cal omplir el formulari de preinscripció d’extraescolars i fer el pagament de la bestreta corresponent al número de compte de l’AFA indicant el nom de l’infant.

La bestreta de 20 € / activitat s’ha de pagar abans del 31 de juliol del 2022.

Formulari d’inscripció: https://forms.gle/dqHAjBuFchHMXphq9
Número de compte (Banc Sabadell): ES94 0081 1712 9100 0102 9612

Aquest és l’horari provisional fins a finalitzar el període d’inscripció.

DILLUNS

DIMARTS

DIMECRES

DIJOUS

DIVENDRES

Jocs de taula

(P3-P4-P5-1r)

Jocs de taula

(2n-3r-4t-5è-6è)

(4t-5è-6è)

(1r-2n-3r)

(P4-P5)

Diverteix-te amb les emocions

(P4-P5)

Diverteix-te amb les emocions

(1r-6è)

Quotes extraescolars provisionals

• Robòtica 110 €  per trimestre (primària), 90 € per trimestre (infantil)
  • Diverteix-te amb les emocions 145 € tot el curs (2n i 3r trimestre)
  • Jocs de taula 120 € tot el curs

L’import de l’activat és aproximat, l’import final es comunicarà abans de començar l’activitat.

IMPORTANT!!! Les quantitats avançades en forma de bestreta no es retornaran. Només es retornaran si s’anul·la el grup per manca d’inscrits o bé si un canvi d’horari proposat per l’AFA no s’ajusta a les necessitats horàries de la família.

Acollida

L’acollida per aquest any vinent es continuarà oferint en horari de 8 h a 9 h. El preu serà de 30 € mensuals (en cas de més de cinc dies) i de 6 € al dia per esporàdics.

També consultem la possibilitat de fer una acollida de tarda en cas que hi hagi suficients famílies apuntades.

Menjador

Podeu fer la preinscripció de menjador al mateix formulari. La inscripció final l’acabarà gestionant Àgora, l’objectiu és poder tenir una previsió.

Des d’Àgora se’ns ha traslladat que hi haurà un augment de preu fins a 6,54 € als fixos i 7,18 € als esporàdics. Aquest augment de preu està associat a l’increment del cost de matèries primeres i va lligat a l’augment del preu màxim de la Generalitat.

Us desitgem unes bones vacances d’estiu.

La Junta de l’AFA