Descobrim el sabor del nostre hort escolar

Ahir els nens i nenes d’infantil, vam tenir l’oportunitat de tastar les faves del nostre propi hort, uns llegums plens de sabor i nutrients que cultivem amb tant d’amor i cura.

Unes setmanes abans de fer el taller, com ja es va explicar en una altra entrada del blog, tots els nens i nenes d’infantil van fer feina de valent per collir i obrir les tavelles per treure les faves. I ara, volem compartir amb tots vosaltres la recepta del tast per replicar-la a casa i gaudir en família d’aquesta experiència culinària!

Recepta del Tast de Faves:

Ingredients:

• Faves bullides
  • Julivert
  • All
  • Oli

Instruccions:

1. Llavar acuradament les faves sota aigua corrent per a eliminar qualsevol brutícia.
  2. En una olla gran, portar aigua a ebullició i agregar un polsim de sal.
  3. Agregar les faves fresques a l’olla amb aigua bullent i cuinar durant aproximadament 3-5 minuts, o fins que estiguin tendres però encara ferms.
  4. Tallar unes fulles de julivert i grans d’all.
  5. Posar les faves en una paella amb una mica d’oli i agregar els grans d’all i el julivert.

Esperem que gaudeixin d’aquesta recepta tant com nosaltres durant el nostre tast en l’hort escolar! No hi ha res com experimentar el sabor fresc i autèntic dels aliments cultivats amb afecte i dedicació.