S’ACOSTA LA FESTA MAJOR!

Avui hem rebut la visita de la Jana, la Neus i l’Abril, tres exalumnes que, amb molta il·lusió, han explicat als nostres infants com són els balls de Festa Major i com fer xerinola amb cada element de la Festa: cercolets, bastons, panderetes, cintes i capgrossos.

Tots els petits han estat encantats i molt emocionats, fins al punt que s’ha fet una cua molt llarga per portar el capgròs! Molts nens i nenes han xalat amb el ball de cintes i les panderetes, d’altres han gaudit moltíssim dels capgrossos. Al grup dels més grans tothom volia provar els bastons!

En definitiva, ha estat una tarda plena de somriures de grans i petits. Una tarda on, la Jana, la Neus i l’Abril han pogut retrobar-se amb les seves mestres i recordar com era l’escola i la Festa Major quan elles eren petites. Els agraïm molt que hagin volgut venir i engrescar a tothom.

I és que connectar-se a l’escola, a les festes del poble i a la tradició popular omple molt el cor! Esperem que molts dels nostres alumnes s’animin a ballar aquesta Festa Major i a participar dels balls tradicionals!