GREEN SIX VISITA L’AJUNTAMENT I ACONSEGUEIX EL SEU CIF

Com ja sabeu, a l’inici de curs, vam engegar el projecte ‘CUEME’ (Cultura emprenedora a l’escola). Així doncs, aquest any els alumnes, a més de recaptar diners per al viatge de final de curs també tenen l’oportunitat d’experimentar i fomentar un esperit emprenedor mitjançant la creació i gestió d’una cooperativa.

Durant tot el procés reben l’ajuda de la comunitat educativa i de l’administració, però també d’agents socials de la seva localitat perquè com a empresa oficial necessiten un CIF.

Els membres de la cooperativa “Greensix”, que és com ells van decidir que es diria l’empresa, van realitzar un acte de constitució per a crear els seus estatuts, on es recollien: el nom de l’empresa, qui eren els seus membres, quina seria la seva activitat i amb quina durada, el capital inicial i sobretot que farien amb els diners guanyats. També van decidir destinar un % a beneficis socials i van acordar els seus drets i deures. Finalment, cadascun d’ells van omplir una fitxa de registre de soci per a comprometre’s amb tot el que havien acordat.

Un cop recollits tots els documents, vam concertar una entrevista amb l’alcalde a l’Ajuntament qui després de fer-nos unes preguntes sobre la nostra cooperativa i llegir-se tots els documents ens va entregar el nostre CIF i ens va felicitar.

Així doncs, ja podem començar a treballar de valent amb la nostra cooperativa!