DIADA DE SANT JORDI

Cada 23 d’abril la festivitat de Sant Jordi, el dia del Patró de Catalunya, se celebra amb molt entusiasme i alegria a la nostra escola. Des dels més petits als més grans gaudim d’aquesta tradició que parla d’amor i de cultura.
Durant el matí, els més grans de l’escola, els de sisè, estan prou enfeinats preparant la parada de llibres, juntament amb les roses i els punts de llibres. De fons se sent traginar a més persones organitzant els preparatius per la representació de la llegenda de Sant Jordi que faran els infants de cicle inicial a la tarda.
Arriba la tarda, moment àgil de la festa, on infants, mestres, famílies i tota la gent de poble assistent veuen com aquests infants, entre pessigolles a l’estómac, rialles i emocions se superen any rere any representant la llegenda de Sant Jordi a la plaça de l’església del poble de Sant Cugat Sesgarrigues. Enhorabona, nois i noies!
I els més petits de l’escola? Aquests infants, asseguts a primera fila, miren l’espectacle bocabadats. En un futur no molt llunyà seran ells els actors i les actrius, així que segur que estan prenent nota.
Hem acabat la festivitat a l’escola ballant tots plegats una sardana i berenant una mica de coca que ens ha portat l’AFA. Hem tingut un dia de celebració on les roses, els llibres i els infants de l’escola són els protagonistes.
BONA DIADA DE SANT JORDI A TOTHOM!