ELS HACKERS TENIM DISPOSITIUS NOUS!

Els alumnes de sisè estem molt contents! Aquesta setmana hem començat a treballar amb els ordinadors nous del departament. Cada alumne té el seu ordinador portàtil personal, i estem molt emocionats perquè també es converteixen en tauleta!

Els ordinadors han arribat en el millor moment, ja que hem començat a elaborar en les conferències, i ens és molt útil tenir un portàtil personal per guardar la feina, buscar les informacions i sobretot per poder treballar al nostre ritme.

A més, ja estem treballant de valent per Sant Jordi, i agilitzem la feina realitzant la creació de les nostres narracions directament en l’aparell. També estem aprenent com gestionar el nostre Drive, a enviar documents, adjuntar arxius o bé a utilitzar el diccionari o corrector en línia.

En general, fer feina amb eines tecnològiques sempre és més motivador pels alumnes i sens dubte ha estat tot un èxit!