TORNEM AL COMPLEX AQUÀTIC!

Enguany l’alumnat d’Infantil i Cicle Inicial ha tornat a la piscina del Complex Aquàtic de Vilafranca. Tots els nens i nenes estaven molt emocionats i amb moltes ganes de començar!

Aquest primer dia, els monitors han separat a l’alumnat en diferents grups, segons la seva edat i nivell, per tal de poder atendre millor les seves necessitats, i així, poder treballar la fase en la qual es troben per tal d’aprendre a nedar.

De manera resumida, podríem parlar de 3 fases per aprendre a nedar:

1a: s’ensenya als nens a familiaritzar-se amb l’aigua, a respirar i, més endavant, a surar. Quan l’infant se sent més segur en aquest medi, s’ensenya la propulsió en el medi aquàtic.

2a: es treballen els desplaçaments, salts i jocs a l’aigua.

3a: es comencen a practicar els diferents estils de natació com a disciplina esportiva.

Ens trobem en la fase que ens trobem, el que és més important és anar millorant al nostre ritme i passar una bona estona mentre estem aprenent.