LEOPOLD MOZART

Aquesta setmana els alumnes d’Infantil i Cicle Inicial han fet l’audició d’una obra de Leopold Mozart, pare del gran compositor Wolfgang Amadeus Mozart.

Els alumnes d’Infantil han pogut seguir un musicograma d’un fragment de la peça «Passeig musical amb trineu», han fet de directors/es portant una batuta i han identificat auditivament els instruments de corda fregada, els renills de cavall i el so dels picarols. Cada alumne portava un petit cascavell que havia de fer sonar quan ho indicava el/la company/a que dirigia.

Els alumnes de Cicle Inicial han escoltat «La simfonia de les joguines» i han identificat els instruments de joguina que el compositor L. Mozart va fer aparèixer en aquesta obra. D’altra banda, han pogut experimentar amb carillons i xilòfons el so del cucut tocant les notes sol i mi. Per acabar, han dibuixat les notes al pentagrama.