XX JOCS FLORALS A L’ESCOLA

Aquest any és molt especial.

És el vintè certamen dels Jocs Florals que se celebren a l’escola amb continuïtat.

Com bé sabeu, els alumnes de l’escola treballen un estil literari per poder presentar un escrit al concurs i que sigui valorat pels membres del jurat. Anem alternant la prosa i la poesia a primària, mentre que els alumnes d’infantil fan rodolins cada any.

Per poder escollir els treballs guanyadors, hi ha quatre membres que formen part del jurat. Aquest any hem tingut la sort de comptar amb la Júlia Rosales, com a exalumna, amb la Victòria Pérez, com a mare d’un alumne de l’escola, amb el Manel Capellades, com a expert literari, i amb la Cristina Molina, com a mestra de l’escola.

Una vegada els membres del jurat es van trobar per escollir els guanyadors de cada categoria i els finalistes, és a dir, dos premis per nivell, ens vam trobar a l’Auditori del Centre Cívic i es van revelar els noms dels guanyadors.

El dilluns 25 d’abril va ser el dia de retrobament, en un espai compartit, sense mascaretes i amb cares d’incògnita i d’esperança per conèixer el nom dels afortunats que sota un pseudònim havia sigut escollit pels membres del jurat.

Ens van fer saber que no va ser fàcil escollir tan sols dos treballs guanyadors per nivell, però les bases del concurs estan redactades i no podíem fer excepcions, així que van haver de posar-se d’acord per decidir quins infants serien els afortunats.

Podeu llegir els contes i rodolins dels premiats, així com veure les fotografies de l’entrega de premis.

GUANYADORS JOCS FLORALS

Moltes felicitats a tots els participants per la vostra gran tasca i enhorabona als guanyadors!

Per finalitzar l’acte, vam fer entrega d’un diploma de participació a tot l’alumnat, vam donar un obsequi als membres del jurat i vam cantar l’Himne dels Segadors.

Al setmanari El 3 de vuit d’aquesta setmana podreu llegir una notícia relacionada amb els Jocs Florals. Busqueu a la secció dedicada a El pom de dalt.