VISITEM L’AJUNTAMENT DE SANT CUGAT SESGARRIGUES

Avui dia setze de gener de dos mil vint-i-quatre, els infants de 3r i 4t de primària, hem anat a l’Ajuntament de Sant Cugat Sesgarrigues a fer una entrevista a l’alcalde Raül Casado. Hem aprofitat per preguntar-li com es fan les eleccions, perquè nosaltres volem fer unes eleccions per escollir el tema del carnaval a l’escola.
L’alcalde ha estat molt amable. Ens ha fet un recorregut per tot l’Ajuntament i ens ha explicat moltes coses. També hem conegut a la Iolanda, als Jordis, a l’Oriol, al David, a l’Aida i molts més treballadors i treballadores de l’Ajuntament. La part que més ens ha agradat de totes les que hem visitat ha estat la part de l’arxiu, perquè era com un laberint. Hem hagut de pujar una escala de cargol molt estreta i divertida. Quan érem a dalt de tot hi havia un ordinador molt antic i un balcó dins de l’edifici d’on vèiem a les companyes que eren a la sala de plens.
Hem tingut l’oportunitat de fer una entrevista a l’alcalde on li hem preguntat coses com: Per què vols ser alcalde? Com has aconseguit ser alcalde? Què fan els regidors i les regidores? Com es fan unes eleccions? Què ha canviat el poble des que ets alcalde? Què s’ha d’estudiar per ser alcalde? Quantes persones viuen al poble?…
En acabar l’entrevista, ens hem fet una foto amb l’alcalde i ell mateix ens ha dit que podem tornar a l’Ajuntament sempre que necessitem saber qualsevol altra cosa. Moltes gràcies per tot Raül.