Tornem a l’escola amb molta energia

Després d’unes merescudes vacances, els nens i les nenes de les Vinyes hem tornat a l’escola amb les piles carregades i amb moltes ganes d’arrencar el segon trimestre. Esperem que tot vagi sobre rodes i puguem aprendre molt!

Ahir els alumnes de primària vam poder obrir els regals que ens havien deixat els reis… Sembla que hem sigut molt bons, gairebé no s’han deixat res de tot el que vam demanar. Moltes gràcies, estem molt contents!

D’altra banda, els més petits de l’escola, les nenes i els nens d’educació infantil, vam poder compartir amb els companys i companyes alguna joguina de les que ens havien portat els reis a casa. Ens ho vam passar d’allò més bé jugant amb camions, peluixos, nines, cotxes, jocs de taula… Que divertit!