TORNA EL BIBLIOPATI

Aquest curs hem pogut recuperar el Bibliopati. Cada dimecres i divendres trobem una paradeta de contes en una de les taules de la vinyeta. Hi ha contes per a tots els nens i nenes de l’escola, des dels més petits, fins els més grans. També podem trobar revistes i alguns còmics.

Ens agrada molt el Bibliopati perquè podem compartir lectures amb altres nens i nenes de la classe. A vegades, trobem companys més grans que ens ajuden a llegir un conte. Durant aquesta estona també aprenem a compartir els contes i ajudem a ordenar, preparar la parada i recollir-la un cop acabat el pati.

A més, aquest dilluns ha estat el dia de les biblioteques. N’hem parlat a classe durant una estona i hem aprofitat per anunciar-ho a la megafonia i així animar a més companys de l’escola a passar una estona pel Bibliopati.