SORTIDA MATEMÀTICA A CICLE SUPERIOR

Avui els alumnes de cinquè i sisè hem arribat molt emocionats a l’escola  perquè sabíem que, si el temps ens acompanyava, intentaríem fer una sortida matemàtica tots junts per aprendre i repassar moltes coses.

En primer lloc, hem fet grups i hem pensat un itinerari que passava per la casa de l’Associació Sant Adjutori, després anava cap a la plaça de les dones, més tard  girava cap al parc i finalitzava a l’escola. Hem anat mesurant els metres amb uns aparells giratoris que tenim i un cop al parc, ens ho hem passat d’allò més  bé fent treball de camp, investigant perímetres, àrees, mesures grans i més petites com els mil·límetres i els centímetres amb diferents instruments.

A la casa de Cal Cisteller, antiga casa de la Conxita Campeny, hem escoltat la història d’aquesta dona tan carismàtica i generosa que va donar casa seva a l’Associació Sant Adjutori perquè hi fessin tres apartaments, per a famílies que no tinguessin un sostre i necessitessin ajut.

Hem llegit la placa que hi ha al carrer i li hem fet el nostre homenatge particular, dins de totes les activitats que estem fent per celebrar el dia de les dones que és demà 8 de març.

En acabar l’excursió hem sumat tots els trams que hem fet i  hem aconseguit mesurar més de 1000 metres, més d’un quilòmetre. 🙂