SORTEIG DE LOTS DE LLIBRES

Els alumnes de sisè de l’escola hem iniciat el projecte del final de curs. Ens agradaria poder fer una sortida per acomiadar l’escolaritat a Les Vinyes i per això hem pensat a fer unes activitats per guanyar uns diners i decidir què farem.

Per començar hem preparat uns lots de llibres per fer un sorteig amb moltes oportunitats per a tots els infants de l’escola i coneguts. Hi ha lots classificats per cicles i de cada cicle hi ha diversos lots, així que hi haurà tantes oportunitats com lots hi hagi per cada cicle.

Així doncs, no desaprofiteu l’oportunitat i també feu una petita contribució a la sortida de final de curs! Cada tira val 3 € i la podeu adquirir directament dels alumnes de sisè.

Animeu-vos que el divendres 12 de febrer farem el sorteig i publicarem els números guanyadors al web de l’escola!

Molta sort a tots els participants i moltes gràcies per la vostra col·laboració!!