ROBÒTICA

A l’escola anem agafant embranzida i estem fent algunes activitats inicials per recuperar la normalitat escolar.

Aquest curs el projecte escolar està relacionat amb la tecnologia i aquest tema ens va com anell al dit amb el taller que vam fer la setmana passada, ja que hi ha classes que ja han començat a treballar a partir del nom de la classe i la veritat és que tot està relacionat. Tenim la classe dels vehicles, de les màquines de cosir, de les bombetes, dels robots, dels inventors i dels hackers.

Hem fet un taller per conèixer l’activitat de Robòtica que proposa l’AFA per fer com a extraescolar de P4 a 6è, al migdia de dues a tres de la tarda.

Va venir el Javi, un monitor que ens va ensenyar el material per fer ús a les sessions de robòtica i vam poder experimentar fent algunes proves del seu funcionament.

Ens va agradar poder tenir un primer contacte i així vam veure com funcionava aquesta extraescolar.

Molts dels alumnes ja van dir que els agradaria fer l’activitat, així que a partir d’octubre, podran posar-ho en pràctica. Si encara no s’han inscrit els vostres fills i ho voleu fer, poseu-vos en contacte amb l’AFA a través del seu correu electrònic: afalesvinyes@gmail.com.

Comencem el projecte amb molta il·lusió per aprendre i descobrir l’evolució de la tecnologia. Estigueu atents que tenim moltes idees!!