PROGRAMA INFORMATIU “EL BATALLÓ VERD”

Com ja sabeu, des de l’any 2010 l’escola gaudeix del distintiu d’Escola Verda. El nostre projecte recull un seguit d’actuacions i mesures per afavorir la cura del medi ambient i que preveuen que tot l’alumnat de l’escola hi participi d’una o altra manera.

Durant el primer trimestre, des de la comissió d’Escoles Verdes i el Batalló Verd, ens hem proposat fer difusió de les actuacions que ja es duen a terme en relació amb l’educació ambiental. El nostre objectiu és promoure la participació i la implicació activa de tota la comunitat educativa en la millora del seu entorn.

Per aquest motiu, hem creat un programa informatiu en el qual seran els mateixos alumnes del Batalló Verd els que explicaran les diferents mesures. A continuació, podreu veure el nostre primer programa «El Batalló de les Vinyes» en el qual hem intentat respondre la següent pregunta: «Per què som escola verda?».