PODRIES

El dia 30 de gener, la classe de FOC OFF de tercer i quart de primària, vam fer una lectura expressiva del poema PODRIES de la Joana Raspall. Vam decorar la nostra classe amb espelmes, plantes i un ram de mimosa, perquè volíem celebrar el dia Internacional de la Pau i la No-Violència. Aquest dia es commemora la mort de Mahatma Gandhi, un líder de l’Índia que defensava la Pau. Ell deia que “NO HI HA CAMÍ PER LA PAU, LA PAU ÉS EL CAMÍ”.
Vam fer unes invitacions per tots els grups de l’escola, perquè vinguessin a escoltar la lectura del poema. Al principi, estàvem supernervioses i algunes de nosaltres teníem vergonya, però ens va agradar molt compartir aquest moment amb tota l’escola.