MENJA A BON RITME

L’escola oferirà, per segon any consecutiu, fruita gratuïta en els esmorzars per tal d’augmentar el grau d’acceptació i fidelitzar el consum de fruites entre els nens i nenes. Durant el que queda de curs escolar, una setmana de cada mes, es distribuirà en funció de l’estació de l’any, la proximitat de la producció i la qualitat.

Recordeu que la fruita és una excel·lent alternativa al consum d’altres aliments amb menor qualitat nutricional.

Aquesta distribució de fruita a l’escola és gràcies el Programa Escolar de Fruites i Hortalisses de la Unió Europea, amb ajuda econòmica de la Unió.

Aviat, us informarem de les dates en què rebrem la fruita de temporada per esmorzar. Comencem aquest mes de març.