LES VINYES AMB LA MARATÓ

Divendres 18 de desembre, a la tarda, vam celebrar La Fira de La Marató a l’escola. La previsió inicial era fer la Fira al pati de l’escola, una paradeta per cada curs, amb els treballs manuals que havien elaborat per classes i amb les bossetes per guardar les mascaretes, que havien pintat els infants i cosit les famílies voluntàries.

Malauradament el temps no ens va acompanyar gaire, tot el matí va estar plovent. A la tarda, hi havia inestabilitat, va ser per això que vam decidir col·locar les paradetes sota aixopluc.  Tot i això, tots plegats van respectar les normes de seguretat i les famílies van anar fent la seva adquisició i aportant la voluntat a la guardiola que hi havia preparada a cada paradeta.

Va ser un degoteig de famílies al llarg de la tarda que il·lusionades s’emportaven els treballs que havien fet els alumnes de l’escola i a més feien la seva aportació voluntària per La Marató, enguany dedicada a la Covid-19, una malaltia que ens toca a tots i que hem de vetllar pel compliment de les mesures de seguretat.

Volem agrair a totes les famílies que van cosir les bossetes per guardar les mascaretes, van quedar molt bufones i van tenir molt èxit, així a partir del segon trimestre els infants la podran portar a l’escola per guardar la seva mascareta en el moment que no la facin servir.

També volem agrair a totes les famílies per les aportacions que van fer. En total, l’escola Les Vinyes farà un donatiu a La Marató de 601,68 €.

MOLTES GRÀCIES A TOTHOM!