LA TARDOR I LA CASTANYADA!

Aquesta setmana els nens i les nenes d’infantil hem gaudit molt!

Ahir, vam anar a la Balena per passar el matí amb els infants de la llar i celebrar la festa de la tardor. Des de l’escola, els havíem preparat la cançó de la Castanyera de la Dàmaris Gelabert i un titella de la seva protagonista perquè mentre els cantàvem ens acompanyessin tot movent el titella amb els seus dits. Va ser tot un èxit, els va agradar tant que la vam cantar dos cops i fins i tot, els més petits es van animar a ballar i cantar amb nosaltres. El que no sabíem, és que ells també ens tenien una sorpresa preparada, una coca del forn de Sant Cugat Sesgarrigues! Que bona era…!

Avui, les mestres d’infantil ens han preparat un matí ple de tallers relacionats amb la tardor per decorar l’escola: Hem fet eriçons i pintat les puntes de les pinyes que havíem recollit amb les nostres famílies, hem estampat gotes d’aigua en tires de paper de diari per simular la pluja i hem creat bolets i decorat els vidres amb carabasses.

Finalment, a la tarda hem rebut a la Castanyera i li hem cantat la cançó que havíem preparat amb l’Eva de música per donar-li les gràcies. Tot seguit, hem fet una classe de Zumba organitzada pels de 6è i hem menjat panellets i castanyes. VISCA LA CASTANYADA!