JORNADA DE TREBALL EN FAMÍLIES

Des de l’escola volem agrair a totes les famílies, alumnes, mestres i en especial a l’AFA per poder fer d’aquest passat dissabte una jornada esplèndida. La 2a jornada de treball en famílies va ser tot un èxit de participació.

A banda de totes les reparacions que es van dur a terme al centre, cal destacar l’ambient festiu i de convivència que va haver-hi per part de tothom.Si teniu alguna proposta de millora per aquest dia, podeu fer-li saber a la delegada del vostre grup i ella ens la farà arribar. L’any vinent, repetim!