HEM ANAT A PUJALT

Tot l’alumnat de Primària vam fer la primera sortida del curs relacionada amb el projecte de l’escola d’enguany, Transformem el Món. Hem anat al camp d’aprenentatge de Pujalt a treballar les energies renovables. Ens vam repartir per cicles i vam fer tres tallers.

Un dels tallers va estar dedicat al reciclatge i a conèixer els diferents aparells que formen part de l’estació meteorològica de Pujalt. El segon va estar dedicat a les energies renovables. Vam veure com ha pujat la temperatura mitjana anual a Pujalt, i de quina manera podríem revertir aquesta tendència utilitzant energies renovables I el tercer va ser anar a un aerogenerador. El vam poder visitar per dins i vam ser conscients de les seves dimensions quan vam estar al seu costat.

Resumint. Va ser una sortida molt profitosa, on vam tenir també una estona d’esbarjo per poder jugar amb els companys.