GIMCANA MATEMÀTICA

Divendres va ser un dia molt emocionant! A primera hora, tots els nens i nenes de primària ens vam trobar a l’entrada de l’escola per fer grups. Ens esperava un matí ple d’activitats pel poble fent una gimcana matemàtica.

Vam anar trobant les diferents pistes en places i carrers i vam resoldre les proves matemàtiques que ens anava plantejant la castanyera. Cada cicle tenia una tasca diferent a fer en la mateixa prova. Els més petits comptàvem i dibuixàvem, mentre els més grans feien les operacions de càlcul més difícils! Comptant, mesurant i dibuixant figures geomètriques vam passar un matí ben entretingut!

Un cop vam tornar a l’escola ens vam trobar amb una sorpresa. Tots els passadissos estaven decorats de tardor. Els nostres companys d’infantil havien treballat de valent al llarg del matí per deixar els espais ben guarnits. L’escola ha quedat ben bonica!