FESTA DE LA PRIMAVERA

Avui ha estat el darrer dia del trimestre i pels nens i nenes d’Educació Infantil i de Cicle inicial ha estat també un dia molt especial en el que hem celebrat l’arribada de la primavera.

Al cap de poca estona d’haver arribat a l’escola ens hem trobat tots plegats per acomiadar-nos de la Vella Quaresma que va arribar al centre ara fa sis setmanes.

Tot seguit i per grups classe hem anat a fer uns tallers relacionats amb la primavera. Els grups de Cicle inicial han fet un taller molt creatiu de corones elaborades amb les plantes naturals que les famílies han anat portant a l’escola al llarg de la setmana. I els grups d’Educació infantil han fet unes fantàstiques ales de papallona amb transparències. A més a més tots  hem participat en un taller de maquillatge i un taller de decoració de les cortines de trapillo que s’han penjat en diferents arbres del pati del penell. Els tallers s’han desenvolupat al llarg del matí i en algun cas fins i tot de la tarda i sempre ben ambientats amb música.

A mig matí ens hem trobat tots els grups per esmorzar plegats. Quan ja  hem acabat han aparegut tres mestres amb uns tortells de pasqua decorats amb figures de xocolata que han provocat una explosió d’alegria  entre tots els nens i nenes. Aquest ha estat el regal d’en Búbul per agrair tot l’ajut que li hem donat al llarg d’aquests tres darrers dies. Suposem que ha estat durant aquesta estona que la Vella Quaresma ha iniciat la tornada cap a casa seva ja que quan ens hem posat a punt per recomençar  els tallers, després d’esmorzar, ella ja no hi era.

A última hora de la tarda hem fet la nostra darrera trobada. En aquesta ocasió ha estat per donar tancament a l’activitat d’aquests darrers dies,  acomiadar el segon trimestre i  emplaçar-nos a passar unes bones  vacances de Setmana Santa i retrobar-nos passat Pasqua!.