FESTA DE FI DE CURS AMB LES FAMÍLIES

El passat divendres 16 de maig es va celebrar la festa de fi de curs amb les famílies. Aquesta vegada, per fer el tancament del projecte de vida saludable, cada classe va preparar una frase relacionada amb aquesta temàtica i tots junts vam ballar la cançó “M’agrada l’esport”.

Després del ball, els nens i les nenes van cantar una cançó per acomiadar els alumnes de 6è, amb l’acompanyament dels grallers. Tot seguit, cada nen i nena de 6è i la tutora del grup van fer un discurs de tancament del curs. L’escola i les famílies van donar-los un detall per recordar totes les vivències viscudes i desitjar-los molta sort en aquesta nova etapa. A continuació, els alumnes de 6è ens van sorprendre amb uns gags del Tricicle relacionats amb l’esport. Finalment, els grallers ens van deleitar amb una cançó de tancament de l’acte.

Seguidament, tant els infants com les famílies van poder gaudir d’una bona estona de diferents estacions de jocs, que van ser tot un èxit! Agraïm molt la participació de tots i totes.