EXCHANGE PROJECT

L’alumnat de cicle superior ha iniciat aquest curs un projecte d’intercanvi de correus amb l’alumnat del cicle superior de l’escola Sant Esteve de Sant Mateu de Bages.

Tot va començar d’una manera casual. La mestra d’anglès d’aquesta escola del Bages buscava alguna altra escola amb qui començar un intercanvi de correus electrònics en llengua anglesa, per practicar l’expressió escrita de manera més motivadora i significativa. S’ha donat la circumstància de què coincideix el nombre d’estudiants de cicle superior en les dues escoles, de manera que cadascú té el seu penpal o amic o amiga per correspondència.

Cada correu té una temàtica diferent. El primer va ser una presentació de qui som. En el segon vam explicar quina és la nostra rutina diària, d’aquesta manera vam utilitzar el present simple i els adverbis de freqüència. D’aquí poc enviarem el tercer on usarem el passat i frases fent servir el comparatiu i superlatiu.

Per Nadal ens vam felicitar mitjançant l’App Elf yourself. Va ser molt divertit.

Escola Sant Esteve