ELS ENCIAMS D’INFANTIL DE L’HORT AL PLAT

La darrera setmana de gener i la primera de febrer, cadascuna de les Papallones de dia i de nit  van plantar un  enciam a l’hort d’Infantil. Els objectius d’aquesta activitat eren aprendre a plantar aquest planter, poder-ne veure el seu creixement i ser conscients del temps que necessiten per créixer, tenir-ne cura i finalment, un cop fossin prou grans, prendre’ls cap a casa per a poder-los gaudir i compartir amb la família en una bona amanida i poder-ne fer un petit tastet conjuntament a l’escola.

Malauradament no tots els enciams han pogut tirar endavant, alguns van aparèixer arrencats, d’altres es van pansir … I ja que finalment no n’hi havia un per cadascú les mestres vam proposar  a les Papallones de fer una donació d’uns quants enciams a la Residència d’avis de Sant Cugat i la resta quedar-nos-els a l’escola per tal de poder fer-ne fer un tastet en format amanida. A la residència els va agradar molt  la proposta i el dijous 29 d’abril els vam anar a deixar una caixeta d’enciams que esperem que els avis hagin gaudit.

I avui, divendres 7 de maig, les Papallones de dia i de nit hem fet les nostres pròpies amanides a la classe. Hem collit els enciams, hem triat les millors fulles, les hem rentat, escorregut  i tallat i tot seguit els hem barrejat amb el moresc i les olives.  N’ha resultat una amanida d’allò més bona!!!