ELECCIONS DE CARNAVAL

Ja tenim temàtica per les disfresses de carnaval d’aquest curs 2022/2023!

Divendres passat es va posar a l’escola una bústia per tal que tots els nens i les nenes poguessin fer la seva proposta. Uns dies després, els alumnes de 4t i 5è van revisar totes les propostes i les van agrupar en cinc temàtiques: esports, menjar, circ, animals i personatges fantàstics.

Cadascú ha escollit quina temàtica prefereix d’entre les cinc proposades i ho ha apuntat en una butlleta.

Avui després del pati els alumnes de 4t han constituït tres meses, cadascuna amb un president i dos vocals. Dues parelles d’agents cívics de 5è han acompanyat a tots els alumnes de l’escola a dipositar les butlletes a les urnes.

Finalment, els alumnes de 4t han fet el recompte de vots aquesta tarda.

Us volem anunciar que el tema escollit ha estat ELS ESPORTS, amb 32 vots! El tema del circ ha quedat en segona posició, amb 16 vots, els animals han rebut 13 vots, el menjar 12 vots i els personatges fantàstics 7 vots.

Ara només ens queda gaudir del Carnaval!