DIJOUS GRAS

Ahir va ser Dijous Gras i va venir el Rei Carnestoltes. El vam rebre fent molt de soroll amb els instruments que havíem portat de casa.

Ens va llegir el seu pregó i ens va donar les consignes. Avui hem vingut a l’escola amb el cap ben guarnit i dimarts haurem de venir amb pijama!

Tots els nens i nenes vam fer una bona sorollada al pati del Penell. Després vam anar a la Torre del Gall a esmorzar. Portàvem entrepans de truita, de botifarra i fins i tot, un flam d’ou! Vam jugar una bona estona al Bosquet. Ens va agradar molt jugar amb els petits de l’escola!

Ens ho vam passar molt bé!