DIJOUS GRAS

Ja ha arribat el Carnaval a l’escola. Ahir va ser Dijous Gras i ho vam celebrar com cal.

Abans que arribés el Rei Carnestoltes el grup de 5è va guarnir el castell del pati del penell, ja que hem de rebre a sa majestat  tal com es mereix.

Tant punt ha arribat el monarca, ha passat per totes les classes de l’escola. Nosaltres l’hem seguit al pati del Penell fent soroll i xerinola i allà ens ha llegit el pregó. A continuació hem anat a la Torre del Gall on hem esmorzat i hem passat una estona jugant al bosquet.

A la tarda hem aprofitat per fer el detall que portarem el dimecres per ballar  al voltant del Rei Carnestoltes. Aquí teniu algunes imatges de la jornada.