CONVENI ENTRE LA UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA I L’ESCOLA LES VINYES

Tenim el plaer de comunicar-vos l’inici d’un nou conveni entre la UAB i la nostra escola pels pròxims quatre anys, el qual neix dels objectius comuns que tenen les dues institucions en àrees de recerca, docència i desenvolupament tecnològic i el qual va dirigit a treballar l’agricultura urbana i l’anàlisi ambiental.

Des de l’escola, treballarem amb el grup SOSTENPIRA (Sostenibilitat i Protecció Ambiental) el qual es dedica a la recerca en el camp de l’Ecologia Industrial i està format per professors de la UAB, investigadors postdoctorals i de doctorat, i tècnics, així com “Inèdit Innovació“, una empresa dedicada a facilitar l’ús, transferència, aplicació i explotació dels coneixements i capacitats del grup.

A més, oferim els horts del nostre centre a la UAB perquè els seus alumnes i desenvolupin el seu treball final de màster i en puguin fer difusió de les seves conclusions a la nostra escola.