CELEBREM SANT JORDI

Durant el curs escolar tenim moltes dates assenyalades, en les que duem a terme activitats especials. Una d’aquestes és la diada de Sant Jordi.

El dia ha començat a primera hora del matí, quan l’alumnat de 6è ha preparat la parada de llibres, juntament amb la parada de roses i els punts de llibre. Allí s’han pogut comprar les últimes novetats, tant per petits com per adults.

A la tarda ha tingut lloc la representació de la llegenda per part dels nens i nenes del cicle inicial. La plaça de l’església estava plena perquè ningú se la volia perdre. Tots han fet una gran feina, perquè, tot i que cada any es representa la llegenda, cada curs és diferent.

A continuació tota l’escola hem ballat la sardana Bell Penedès. Ha sigut un final de festa espectacular!