CAMINANT FINS A LA FONT DEL CUSCÓ

Com cada final de segon trimestre, l’alumnat de primària de l’escola ha fet una caminada per un paratge proper a Sant Cugat. En aquesta ocasió ens hem dirigit a la Font del Cuscó.

Però no només es tracta de caminar, sinó que aprofitem per fer la neteja del camí. Equipats amb el material proporcionat des dels Serveis Educatius de l’Alt Penedès i la plataforma Correcull, hem anat recollint deixalles de tots tipus i, d’aquesta manera, participar en el programa europeu Let’s Clean Up Europe. Cicle inicial s’ha encarregat de recollir el paper i cartró, cicle mitjà els plàstics i altres envasos, i cicle superior ha fet la recollida dels objectes de vidre i voluminosos.

Quan hem terminat la sortida i hem regressat a l’escola hem pesat tots els residus recollits i ho hem mostrat a tota la comunitat educativa. Estem ben orgullosos de la nostra feina!